Ο σεβασμιότατος δάσκαλος Σι Γιούνγκ Σιν, είναι ο 30ος ηγούμενος του ναού Σαολίν.
Στις 19 Αυγούστου του 1999 μια συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε για να εισαγάγει το μοναχό Σι Γιούνγκ Σιν στην αίθουσα των πατριαρχών. Με την ολοκλήρωση μιας διήμερης τιμητικής τελετής ο αναπληρωτής ηγούμενος Σι Σου Σι, απαλλάχθηκε και ο δάσκαλος Σι Γιούνγκ Σιν ανέλαβε τη νέα θέση του.
Ο Σι Γιούνγκ Σιν είναι μοναχός από την παιδική του ηλικία και εκτιμάται ως ένας από τους μέγιστους βουδιστικούς μελετητές και από τους υψηλότερους σε γνώση του Τσαν.
Έχει επιτύχει από το 1999 έως σήμερα ένα απίστευτο έργο για το ναό. Η ανακαίνιση της αίθουσας Ντάρμα, ο πύργος των κουδουνιών και ο πύργος των τυμπάνων είναι μεταξύ αυτών. Έχει δημοσιεύσει επίσης διάφορα βιβλία για τη βουδιστική φιλοσοφία και εκδίδει δημοσίως ένα περιοδικό, το "Σταγόνες βροχής Ζεν". Ο Σι Γιούνγκ Σιν είναι επίσης ο πρόεδρος της βουδιστικής ένωσης της επαρχίας Χο Ναν και αντιπρόσωπος του συνεδρίου των κινεζικών λαών.
Το ίδρυμα κοινωνικής ανάπτυξης Σαολίν είναι άλλο ένα από τα μεγάλα επιτεύγματά του, όπως επίσης είναι το ίδρυμα ζωγραφικής και καλλιγραφίας για το οποίο οι Σαολίν είναι επίσης διάσημοι.
Η βαθύτερη ανησυχία του ηγούμενου Σι Γιούνγκ Σιν είναι ότι το Σαολίν Κουνγκ Φου σήμερα έχει αλλοτριωθεί με τη μορφή τυποποιημένων αθλητικών αγώνων. Όταν το 1928 ιδρύθηκε η Εθνική σχολή πολεμικών τεχνών της Κίνας, εισήγαγε τις πολεμικές τέχνες σε αθλητικούς αγώνες παγκοσμίως, τροποποιημένες έτσι ώστε να ταιριάζουν στην δυτική ανταγωνιστική λογική και με τους ανάλογους κανόνες. Το 1959, έγινε μια επίσημη εκδήλωση πολεμικών τεχνών γνωστή ως οι 1οι Εθνικοί Αθλητικοί Αγώνες. Αργότερα έγινε δεκτή στους Ασιατικούς Αγώνες του 1990 ως μια νέα μορφή αγώνων. Για να επιτευχθεί η ένταξη αυτή είχαν πλήρως τυποποιηθεί.
Στην διαδικασία αυτής της τυποποίησης, το Σαολίν Κουνγκ Φου που εξασκούνταν έξω από το ναό, έχει υποστεί δραματικές αλλαγές. Η αρχική έμφαση του Σαολίν Κουνγκ Φου εντοπίζεται σε ασκήσεις που αποσκοπούν στην βελτίωση της υγείας των εσωτερικών οργάνων, ασκήσεις οι οποίες έχουν πλέον αντικατασταθεί από ακροβατικές και χορευτικές φιγούρες. Τέτοια συστήματα είναι δημοφιλή σε σχολές πολεμικών τεχνών, καθώς ο τελικός τους στόχος είναι πολύ απλά το χρυσό μετάλλιο ή η εμπορικότητα μέσω του θεάματος. Αυτό δεν αντιπροσωπεύει το πνεύμα του Σαολίν.
Ο ηγούμενος τόνισε με έμφαση ότι το Σαολίν Κουνγκ Φου διαφοροποιείται από τις άλλες κινεζικές πολεμικές τέχνες. Το Σαολίν Κουνγκ Φου είναι μια βουδιστική πρακτική με σκοπό τον καθαρισμό της ψυχής και την διαμόρφωση του χαρακτήρα. Τόσο η μελέτη των αρχαίων κειμένων όσο και η επιδεξιότητα στις πολεμικές τέχνες, είναι βουδιστικές πρακτικές που εξασκούνται επιμελώς στο ναό. Υπάρχουν 445 μορφές πολεμικών τεχνών Σαολίν, που έχουν σχεδιαστεί και τελειοποιηθεί σύμφωνα με τους κανόνες μαχητικής συμπεριφοράς, απέναντι σε πιθανές αντίπαλες δράσεις. Αυτές οι μορφές εναρμονίζονται με την παραδοσιακή κινεζική φιλοσοφία του Γιν - Γιανγκ για την φυσική αρμονία.
Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του ηγούμενου του ναού Σαολίν Σι Γιούνγκ Σιν είναι η ανάδειξη του ναού Σαολίν ως τόπος προστασίας παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς από την Ουνέσκο (UNESCO).
Ο ηγούμενος Σι Γιούνγκ Σιν είναι πρωτοπόρος στην προώθηση του πνεύματος Σαολίν στο εξωτερικό, επιτρέποντας άνοιγμα ναών στην Αμερική, την Αγγλία καθώς και τη Γερμανία και επίσης άνοιγμα επίσημων σχολών Σαολίν Κουνγκ Φου από απεσταλμένους μάχιμους μοναχούς παγκοσμίως.
Ανάμεσα στις πολύπτυχες δραστηριότητες του είναι και η ίδρυση της Πανευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σαολίν (S.E.A.) που ιδρύθηκε στη Βιέννη την 1η Σεπτεμβρίου του 2010 όπου και προεδρεύει. Η Πανευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σαολίν ηγείται της προώθησης και διάδοσης της αυθεντικής κουλτούρας Σαολίν στην Ευρώπη και η έδρα της είναι στο Βερολίνο. Τα μέλη της είναι αναγνωρισμένα και εγκεκριμένα από τον ίδιο τον κεντρικό ναό Σαολίν του Σονγκ Σαν στην Κίνα.
Η 'Πηγή του Νεαρού Δάσους" είναι σε επαφή με τον ηγούμενο και συμπορευόμενη σύμφωνα με τις επιταγές του, είναι μέλος της "Πανευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σαολίν" (S.E.A.) από το 2011. Δείτε τον σχετικό ιστοτόπο
Γενεαλογία των ηγουμένων του vαού Σαολίν
Δυναστεία |
Όνομα |
Περίοδος |
Βόρεια δυναστεία - Ουέι |
Ba-tuo |
跋陀 |
495-520 |
|
Seng-chou |
僧稠 |
520-560 |
|
Zi-yun |
资云 |
Ημερ. αβέβαιη |
Τανγκ |
Zhi-cao |
志操 |
-621- |
|
Yi-jiang |
义奖 |
-704- |
|
Hui-jue |
慧觉 |
-723- |
|
Wei-ji |
惟济 |
-770- |
|
Ling-cou |
灵凑 |
-791- |
5 δυναστείες |
Xing-jun |
行钧 |
880-925 |
|
Hong-tai |
宏泰 |
925-(;) |
Σουνγκ |
Zhi-hao |
智浩 |
(;)-1059(;) |
|
Zheng-wu Xiao-yu |
证悟脩颙 |
1056-1060 |
|
Guang-qing |
广庆 |
1084-1087 |
|
Bao-en |
报恩 |
Πριν από 1093 |
|
Qing-jiang |
清江 |
1101-1105 |
|
Zhi-tong |
智通 |
Πριν από 1111 |
|
Fo-deng Hui-chu |
佛灯惠初 |
1111-1126 |
Τζιν |
Shan-ying Fa-he |
善应法和 |
1140-1141 |
|
Zu-duan |
祖端 |
1145-1160 |
|
Fa-hai |
法海 |
1161-(;) |
|
Zheng-wu |
悟鉴 |
Πριν από 1179 |
|
Pu-zhao |
普照 |
1190-1194 |
|
Xing-chong |
兴崇 |
1204-1208 |
|
Xu-ming |
虚明 |
1208-1212 |
|
Xi-xi Hong-xiang |
西溪宏相 |
1212-1215(;) |
|
Dong-lin Zhi-long |
东林志隆 |
1217-1223 |
|
Guang-zhu |
广铸 |
1224 |
|
Mu-an Xing-ying |
木庵性英 |
1225-1233 |
|
Ru-feng De-ren |
乳峰德仁 |
C.1239-1248 |
|
Xue-ting Fu-yu |
雪庭福裕 |
1249-1255 |
|
Fu-an Yuan-zhao |
复庵园照 |
Περίπου 1260 |
|
Yuan-ming |
圆明 |
Περίπου 1270 |
|
Zu-an Hui-su |
足庵慧肃 |
Περίπου 1268 |
|
Ling-yin Wen-tai |
灵隐文泰 |
1273-(;) |
|
Lin-zhong Zhi-tai |
中林智泰 |
1282-1290 |
|
Yue-yan Yong-da |
月岩永达 |
1291-1294 |
|
Huan-yuan Fu-yu |
还原福遇 |
1295-1299 |
|
Yue-yan Yong-da |
月岩永达 |
1300-1306 |
|
Gu-yan Pu-jiu |
古岩普就 |
1313-1317 |
|
Yue-zhao Jiang-gong |
月照江公 |
Περίπου 1320 |
|
Ju-an Fa-zhao |
菊庵法照 |
1322-1323 |
|
Chun-zhuo Wen-cai |
淳拙文才 |
1324-1329 |
|
Feng-lin Zi-gui |
凤林子珪 |
1332-1335 |
|
Xi-an Yi-rang |
息庵义让 |
1336-1340 |
|
Sun-an Hong-yi |
损庵洪益 |
1340 |
|
Wu-wei Fa-rong |
无为法容 |
1341-1343 |
|
Chun-zhuo Wen-cai |
淳拙文才 |
1345-1352 |
|
Hai-yin |
海印 |
Περίπου 1354 |
Μινγκ |
Song-xi Zi-ding |
嵩溪子定 |
1360-1363 |
|
Song-xi Zi-ding |
嵩溪子定 |
1368-1369 |
|
Song-ting Zi-yan |
松庭子严 |
1369-1382 |
|
Ning-ran Zi-gai |
凝然子改 |
1390-1392 |
|
Ren-shang Yi-gong |
仁山毅公 |
1393-1405 |
|
Zu-an Zi-ren |
竹庵子忍 |
Πριν από 1422 |
|
Ju-kong Qi-bin |
俱空契斌 |
1449-1452 |
|
Wu-fang Ke-cong |
无方可从 |
1474-1483 |
|
Gui-yuan Wu-shun |
归源可顺 |
1498-1499 |
|
Zhuo-an Xing-chaeng |
拙庵性成 |
1483-1487 |
|
Gu-shan Ke-xian |
古山可仙 |
1488-1496 |
|
Jing-an Wu-ta |
静庵悟榻 |
1488-1536 |
|
Jing-an Wu-ta |
静庵悟榻 |
(;) - 1552 |
|
Gu-mei Zu-ting |
古梅祖庭 |
1497 - (;) |
|
Gu-mei Zu-ting |
古梅祖庭 |
1501 - 1505 |
|
Yue-zhou Wen-zai |
月舟文载 |
1510 - 1522 |
|
Zong-lin Yu-tang |
宗琳玉堂 |
1537 - 1538 |
|
Zhu-dong Wu-wan |
竺东悟万 |
1552 - 1558 |
|
Xiao-shan Zong-shu |
小山宗书 |
1558 - 1565 |
|
Yin-shan Xian-gong |
隐山贤公 |
(;) - 1574 |
|
Huan-xiu Chang-run |
幻休常润 |
1574 - 1579 |
|
Wu-yan Zheng-dao |
无言正道 |
1592 - 1609 |
|
Rui-guang |
瑞光 |
- 1622 - |
|
Han-hui Hui-xi |
寒灰慧喜 |
1624 |
|
Bi-an Hai-kuan |
彼岸海宽 |
1639 - (;) |
Τσινγκ |
Bi-an Hai-kuan |
彼岸海宽 |
1646 -(;) |
|
Chun-bai Yong-yu |
纯白永玉 |
(;) πριν 1664 |
|
Xin-yun Qing-ning |
心云清宁 |
1742-1750-(;) |
|
Yuan-jin Ling-shan |
圆今灵山 |
Ημερ. αβέβαιη |
|
Xing-yuan Zhi-wu |
行愿智吾 |
Ημερ. αβέβαιη |
|
Xin-yun Qing-ning |
心云清宁 |
1742-1750-(;) |
|
Qing-tai Ying-shi |
清泰颖石 |
Ημερ. αβέβαιη |
|
Heng-lin |
恒林 |
(;)-1923 |
|
Miao-xing |
妙兴 |
1923-1927 |
|
Chun-pu |
淳朴 |
Ημερ. αβέβαιη |
|
Zhen-xu |
贞绪 |
Ημερ. αβέβαιη |
|
Xing Ζheng |
行正 |
1949-1988 |
|
Yong Χin |
永信 |
1988-σήμερα |
|